1. joulukuuta 2016

Joulukuun ensimmäinen

Pitkästä aikaa kuvapostaus puhelinkuvilla, joita olikin kertynyt melkoinen määrä mistä valita! Toivottavasti en ole julkaissut näitä aikaisemmissa postauksissa. :) Kuvat ovat puhelinlaatuisia, joten pahoittelut siitä. Kaikki teksti nyt kuvissa, koska minä tyhmä menin lisäämään kuvat ennen teksiä, enkä ole mikään tietokonenero ja osaa korjata asiaa.. Pidemmittä puheitta, hyvää joulukuuta ja kuvien pariin! / Roopen kanssa lähdössä joihinkin kesän kisoihin. / Kaunista kesäistä järvimaisemaa laivalta. / Ponin kanssa maastoretkellä. / Kesällä teimme tallin metsästä kerätyistä marjoista herkullisen piirakan. Nam!
Nämä kuvat on mennyt vähän väärin, sillä kaksi ensimmäistä ja viimeinen kuva ovat meidän Yyterin reissulta. Tosi kiva päivä dyyneillä aurinkoa ottaen ja meressä lilluen hyvässä seurassa. Paluumatkalla pysähdyttiin abc:lla syömässä. / Kolmas kuva on itseasissa jo syyskuulta, kun kulutettiin Helsingin satamassa aikaa ennen laivaan pääsyä ja kokeiltiin eri snapchat filttereitä. :D

Sitten takaisin keväälle! Ekassa kuvassa ollaan menossa kevät kenttiksiin Niinisaloon. / Koulukisapäivä kotitallilla ponin kanssa. / Vammajalan kylmäilyä keväällä. / Alkukeväällä palaamassa maastosta tallille.

Tässä ollaan muuten keräämässä niitä marjoja ekan kuvakollaasin piirakkaan! / Elokuun alussa Ypäjällä kisaviikolla. Tollanen derbykenttä kun olisi kotonakin missä treenata ja kisata! / Kesän toinen marjaherkku. / Pizzoilla shoppailuiden välissä.

Sitten pari kollaasia Ypäjää. Poni oli alussa hieman kummissaan uudessa viikonloppu majoituksessaan, mutta kotiutui viimeistään kun ruokaa tuotiin nenän eteen. ;) / Vesiesteellä, este tosin ei kuulunut harrasteen rataan, vaan pelkkä veteen meno riitti. / Illalla radankävelyn ja majottumisen jälkeen lähdettiin etsimään kauppaa ja pysähdyttiin pellon reunaan kuvailemaan auringonlaskua. Vaikka menestystä ei tullutkaan, niin huippu reissu jota muistellaan kyllä nauraen.
Ponin oma kollaasi Ypäjältä! Hän on ihan kisaponin näköinen, kun odottelee kisapaikalle lähtöä sykeröineen ja karvariimuineen. / Kikkarapääponi ja luottohoitajamme-Aino. / Kyllä se on ihan terve! Näitä hauskoja kuvia saatiin kun olin kyykyssä ja söin omenaa, jonka joku muukin taisi haluta.. :D / Sitten se näytti taas fiksummalta. Odottelua ennen maastokoetta, on se paras poni!

Kreikka-kollaasi elokuulta. Ensimmäisen illan kävely rantaan. Vanhoja rakennuksia oli valaistu hienosti. / Nämä mangojuomat oli kyllä hyviä! / Laivareissun herkkuja. Saatiin molemmilla kerroilla hyvät paikat ylimmältä kannelta, missä oli mukavat "nojatuolit" ja hyvät näköalat. / Herkullista kanasalaattia loppuviikosta.

Sitten palattiin Suomeen ja lähdettiin ponin kanssa kauden kamalimpiin kisoihin Kangasalle. / Kamujen kanssa herkuttelemassa. En muista mitä makua tuo jäätelö oli, mutta jotakin erikoisempaa ja jännän makuista mutta hyvää. / Saarenmaalla eka ilta ja kokeilin pystynkö ratsastamaan. Luikka oli tähän juuri sopiva vaihtoehto!

Maastossa Pantterin kanssa Saarenmaalla. Näitä maastoja on ikävä! / Ihana Sani samalta reissulta. / Ponin kanssa valmiina lähtemään syksyllä Niinisaloon. / Meidän telttamajoitus jabojen kupeessa. Hyvin nukkui, vaikka olikin ehkä vähän ahdasta ja niin paljon vaatetta päällä että kääntymään ei juuri kyennyt. :D

Sitten kuvioihin tuli uusi heppa Niilo, jonka kanssa päästiin mukavasti peltoilemaan muutaman kerran alkusyksyn aurinkoisilla keleillä. / Jätskillä jonkin työpäivän jälkeen. / Vappu tarkkaavasena maastolenkillä. / Kamujen kanssa pellolla treenaamassa plus Nipa.

Kavereiden kanssa syömässä Panchossa. / Niilo jonkin hikitreenin jälkeen, tämä kaveri tosin hikistyy jo melkein kävelystä paksun karvansa takia! / Kaverin tupareissa tietysti syötiin hyvin ja juoruttiin paljon. ;) / Yhden tärähtäneen tyypin kanssa pellolla karauttelemassa.
Syksyistä maisemaa tallimatkalta. / Saken kanssa maastossa loppukäynneillä. / Ja treeniä Sirun kanssa maneesissa alkutalvesta. Sunnuntaina kisaillaan meidän toiset koulukisat ja taidetaan tavoitella harrastemestaruutta!

Olen nyt syksyn aikana juonut yleensä kaupungilla kahvin sijaan kaakaon kermavaahdolla, jotain niin hyvää kylminä päivinä. / Sirun kanssa treeniä. On sekin ihana! / Maailman paras C

Ja taas syömässä kavereiden kanssa. Tämän jälkeen tulin kipeeksi ja ehkä tuolla syömässä ihmettelinkin vähän miksi mulla on niin kylmä. Syy selvisi seuraavana päivänä ja kolmen viikon jälkeen pääsin vihdoin vähitellen taudista eroon. / Hienot tytöt Siru ja Vappu.

Kaverit, herkkuja ja kauhuleffoja, niistä on hyvät illat/yöt tehty. Vaikken olekaan mikään kauhun ystävä. / Jos töissä menee myöhään tai on ärsyttävä päivä, eksyn liian usein jäätelölle. / Otettiin Sirun kanssa selfie, mutta itse en mahtunut oikein mukaan, joten tää on nyt Sirun oma! / Ruokakuvia riittää..